
Indlæser
Onsdag d. 2. oktober 2019 kl. 10:00 til torsdag d. 3. oktober 2019 kl. 15:00
Fredag d. 27. september 2019 kl. 11:00
Brogården,
Abelonelundvej 40, Strib,
5500 Middelfart |
Brogården
Abelonelundvej 40, Strib
5500 Middelfart |
9.30 Ankomst og morgenmad
Skriv dit navneskilt (Navn, skole, rolle/roller, anciennitet m.m.)
10.00 Velkomst, sang og præsentationsrunde
10:30 Trends og tendenser i kampagner til unge
Jacob Klintrup fra Kadaver.dk
12.00 Frokost
12:45 FFDs kommunikation - en introduktion og repetition
Jakob Bonde Rasmussen
12.55 4 fortællinger og samtaler om FFDs arbejde:
Vi bygger 4 stationer, hvor du får 4 fortællinger om FFD's arbejde med kommunikation, som du kan spørge ind til.
14.00 Hvordan taler man MED de unge på sociale medier i dag?
v. David Brorson Fich, Redaktionsleder på DR Ung Digital
15.00 Kaffe og kage
15.30 Erfaringscafé 1. runde
Man vælger sig på én cafe. Caféejeren har en case med, vi tager udgangpunkt i. Caféens mål er, at vi deler erfaringer og lærer af at løse konkrete udfordringer, du har taget med til eksperten.
16.30 Pause
17:00 Erfaringscaféer 2. runde
Man vælger sig på én ny cafe
18.00 Fri leg
18.30 Middag
20.00 Erfaringsudveksling
Fri erfaringsudveksling på idéer, dilemmaer, erkendelser, aha oplevelser, frustrationer eller andet, du har behov for sparring på.
8.00 Morgenmad og nøgleaflevering
9.00 Morgensamling
Højskole Hacks - første film i YouTubeserien fra Højskolerne (Janne Bavnhøj)
Indefra og ud og udefra og ind kommunikation med fokus på identifikation. Om højskolernes nekrolog og syretest (Merete Østergaard)
10.00 Status på kommunikationsproces Sune Bang
Opsummering af processen. Hvad skal højskolernes fælles budskab være?
Vi vil høre din mening og modtage feedback på det er opsamlet fra workshop interview analyser m.m.
Læs mere om processen ffd.dk/nyheder/2019/apr/kampagneaktiviteter/
11.00 Pause
11.15 Mangfoldighed – nye målgrupper v. Helle Skovmose
ffd.dk/indsatsomraader/mangfoldighed/
12.00 Frokost
13.00 Laboratorium for den nye kommunikationsstrategi. Sune Bang
Vi skal fortsat har en tydelig ny strategi og en fælles profil, så Højskolernes kommunikation trænger igennem. Her har vi brug for alle højskolers hjælp og bidrag. Både i forhold til kommunikation om
korte og lange kurser.
15.00 Farvel og tak for nu
Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >