Hop til hovedindholdet

Folkehøjskolernes Forening i DK logo

Skoleindkøbs medlemsmøde


Dato og tid

Torsdag d. 20. april 2023 kl. 09:30 til 14:00

Tilmeldingsfrist

Onsdag d. 19. april 2023 kl. 12:00

Sted

Vejlefjordskolen, Vejlefjordskolen 15, 8721 Daugård Vejlefjordskolen
Vejlefjordskolen 15
8721 Daugård

Skoleindkøbs medlemsmøde


Arrangementsbeskrivelse

Skoleindkøbs årlige medlemsmøde, hvor op til tre personer fra hver medlemsskole kan deltage.

Registrering, kaffe, te og morgenbrød kl. 9.30.

Selve medlemsmødet begynder kl. 10.00.

Hvad kan I bruge Skoleindkøb til? Vi fortæller om foreningens arbejde, både om årets forløb og om planer for fremtiden.

I bidrager selv med spørgsmål, ønsker og udveksling af erfaringer med kollegerne fra andre skoler.

På medlemsmødet møder du Skoleindkøbs bestyrelse og ansatte samt deltagere fra andre skoler med forskellige arbejdsfunktioner.

Foreløbig tidsplan:

Kl. 09.30 Ankomst, kaffe, te morgenbrød - tag et navneskilt

Kl. 10.00 Velkomst v/ Skoleindkøbs formand Peter Sebastian Petersen

Medlemsmøde jf. vedtægterne:
1.    Valg af dirigent
2.    Bestyrelsens beretning om Skoleindkøb i det forløbne år
3.    Orientering om det godkendte årsregnskab 2022
4.    Orientering om budget for 2023
5.    Eventuelle forslag
6.    Eventuelt

Orientering om Skoleindkøbs aftaler, særligt de nyeste.

Tre saloner (vælg på dagen, hvad du vil deltage i):

> Gennemgang af Skoleindkøbs digitale aftalesystem, hvor der ligger beskrivelse af aftaleforhold samt rabatter og særpriser v/ indkøbskonsulent Flemming Jørgensen.

> Behov og feedback. Deltagernes meldinger og spørgsmål til Skoleindkøbs arbejde v/ sekretariatsleder Thomas Christensen
(indsend evt. emner eller spørgsmål på forhånd til mail@skoleindkob.dk)

> Energiløsninger. Herunder fremvisning af styringsprogrammet for Vejlefjordskolens varmestyringssystem samt fortælling om skolens nye solcelleanlæg v/ energirådgiver Thomas Juul Jørgensen, Nordjysk Energirådgivning.

Kl. 12.00 Frokost

Kl. 12.45 - 14.00 Rundvisning på Vejlefjordskolen; herefter afslutning med kaffe og kage.

Økonomi
Der er ikke noget gebyr for deltagelse i medlemsmødet.
Skoleindkøb dækker ikke transportudgifter.

Forslag
Forslag, der ønskes behandlet på medlemsmødet, skal sendes til tc@skoleindkob.dk senest 14 dage før mødet, dvs. torsdag den 6. april.
Evt. indkomne forslag sendes til alle medlemmer senest 8 dage før medlemsmødet.

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >

Samlet antal tilmeldte: 20

Kontaktinformation til arrangør

Skoleindkøb
Tlf: +45 2077 5240
mail@skoleindkob.dk

Kontaktinformation til arrangør

Skoleindkøb
Tlf: +45 2077 5240
mail@skoleindkob.dk