
Indlæser
Torsdag d. 4. april 2024 kl. 09:30 til 14:00
Onsdag d. 3. april 2024 kl. 15:00
Brenderup Højskole,
Stationsvej 54,
5464 Brenderup
Brenderup Højskole
Stationsvej 54
5464 Brenderup
Skoleindkøbs årlige medlemsmøde har denne gang ladestandere som tema, og der bliver naturligvis også mulighed for en rundvisning på Brenderup Højskole, som har været så venlige at lægge hus til mødet.
Medlemsmødet er en lejlighed til at høre mere om foreningens arbejde og de aftaler, I har adgang til.
Blandt de spørgsmål, vi kommer ind på under vores fokus på ladestandere:
Foreløbig tidsplan
Kl. 09.30 Ankomst, kaffe, te morgenbrød - tag et navneskilt
Selve medlemsmødet begynder kl. 10.00.
Kl. 10.00 Velkomst v/ Skoleindkøbs formand Peter Sebastian Petersen
Medlemsmøde jf. vedtægterne:
1. Valg af dirigent
2. Bestyrelsens beretning om Skoleindkøb i det forløbne år
3. Orientering om det godkendte årsregnskab 2022
4. Orientering om budget for 2023
5. Eventuelle forslag
6. Eventuelt
Orientering om Skoleindkøbs aftaler, særligt de nyeste.
Kort pause
Kl. 11.00 Tema: El-ladestandere
Kl. 12.00 Frokost og kort rundvisning på skolen
Kl. 13.00 Tema fortsat, kaffe og kage
Kl. 14.00 Farvel og tak for i dag
På medlemsmødet møder du Skoleindkøbs bestyrelse og ansatte samt deltagere fra andre skoler med forskellige arbejdsfunktioner, så en del af formålet med at møde frem vil også være erfaringsudveksling.
Økonomi
Der er ikke noget gebyr for deltagelse i medlemsmødet.
Skoleindkøb dækker ikke transportudgifter.
Forslag
Forslag, der ønskes behandlet på medlemsmødet, skal sendes til tc@skoleindkob.dk senest 14 dage før mødet, dvs. torsdag den 21. marts.
Evt. indkomne forslag sendes til alle medlemmer senest 8 dage før medlemsmødet.
Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >
Skoleindkøb
Tlf: +45 2077 5240
mail@skoleindkob.dk
Skoleindkøb
Tlf: +45 2077 5240
mail@skoleindkob.dk