Hop til hovedindholdet

Højskolerne logo

Skoleindkøbs medlemsmøde - Tema: Ladestandere


Dato og tid

Torsdag d. 4. april 2024 kl. 09:30 til 14:00

Tilmeldingsfrist

Onsdag d. 3. april 2024 kl. 15:00

Sted

Brenderup Højskole, Stationsvej 54, 5464 Brenderup Brenderup Højskole
Stationsvej 54
5464 Brenderup

Skoleindkøbs medlemsmøde - Tema: Ladestandere


Arrangementsbeskrivelse

Skoleindkøbs årlige medlemsmøde har denne gang ladestandere som tema, og der bliver naturligvis også mulighed for en rundvisning på Brenderup Højskole, som har været så venlige at lægge hus til mødet.

Medlemsmødet er en lejlighed til at høre mere om foreningens arbejde og de aftaler, I har adgang til.

Med ladestandere på dagsordenen håber vi at give jer noget baggrundsviden om emnet, også selv om I ikke har konkrete planer om ladestandere på jeres skole på nuværende tidspunkt. For de af jer, som allerede har ladestandere, håber vi at I vil bidrage med jeres erfaringer, og måske får I inspiration til at ændre på jeres løsning i fremtiden.
 
Skoleindkøb har netop indgået en særdeles attraktiv aftale med Energi Fyn, som også kan benyttes af skoler, som allerede har ladestandere, men vil skifte til billigere administration af ordningen. Skoleindkøb har også gjort sig bekendt med løsninger fra andre operatører.

Der vil være repræsentanter fra Energi Fyn til både at fortælle og fremvise biler og grej.

Blandt de spørgsmål, vi kommer ind på under vores fokus på ladestandere:

  • Hvorfor overhovedet have ladestandere på skolen?
  • Igangsætning: Leje, eje eller anden aftale med en ladeoperatør
  • Pris for etablering
  • Pris for drift
  • Administration, prissætning, prisdifferentiering

Foreløbig tidsplan

Kl. 09.30 Ankomst, kaffe, te morgenbrød - tag et navneskilt

Selve medlemsmødet begynder kl. 10.00.

Kl. 10.00 Velkomst v/ Skoleindkøbs formand Peter Sebastian Petersen

Medlemsmøde jf. vedtægterne:
1.    Valg af dirigent
2.    Bestyrelsens beretning om Skoleindkøb i det forløbne år
3.    Orientering om det godkendte årsregnskab 2022
4.    Orientering om budget for 2023
5.    Eventuelle forslag
6.    Eventuelt

Orientering om Skoleindkøbs aftaler, særligt de nyeste.

Kort pause

Kl. 11.00 Tema: El-ladestandere

Kl. 12.00 Frokost og kort rundvisning på skolen

Kl. 13.00 Tema fortsat, kaffe og kage

Kl. 14.00 Farvel og tak for i dag

På medlemsmødet møder du Skoleindkøbs bestyrelse og ansatte samt deltagere fra andre skoler med forskellige arbejdsfunktioner, så en del af formålet med at møde frem vil også være erfaringsudveksling.

Økonomi
Der er ikke noget gebyr for deltagelse i medlemsmødet.
Skoleindkøb dækker ikke transportudgifter.

Forslag
Forslag, der ønskes behandlet på medlemsmødet, skal sendes til tc@skoleindkob.dk senest 14 dage før mødet, dvs. torsdag den 21. marts.
Evt. indkomne forslag sendes til alle medlemmer senest 8 dage før medlemsmødet.

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >

Samlet antal tilmeldte: 15

Kontaktinformation til arrangør

Skoleindkøb
Tlf: +45 2077 5240
mail@skoleindkob.dk

Kontaktinformation til arrangør

Skoleindkøb
Tlf: +45 2077 5240
mail@skoleindkob.dk