Hop til hovedindholdet

Højskolerne logo

Skoleindkøbs medlemsmøde - Tema: Fødevarer


Dato og tid

Torsdag d. 24. april 2025 kl. 09:30 til 14:00

Tilmeldingsfrist

Onsdag d. 23. april 2025 kl. 15:00

Sted

BC Catering, Odense (Mødelokale 3), Blækhatten 10, 5220 Odense SØ BC Catering, Odense (Mødelokale 3)
Blækhatten 10
5220 Odense SØ

Skoleindkøbs medlemsmøde - Tema: Fødevarer


Arrangementsbeskrivelse

Skoleindkøbs årlige medlemsmøde sætter denne gang fokus på vores fødevare-aftale med AB og BC Catering, hvor medlemmerne samlet køber for 200 mio. kr. om året.

Der er et oplæg om friske krydderurter, grøntsager og grønt. Der bliver også mulighed for en lille rundvisning hos BC Caterings Odense-afdeling, som har været så venlige at lægge hus til mødet.

Medlemsmødet er også en lejlighed til at høre mere om foreningens arbejde og de aftaler, I har adgang til.

Foreløbig tidsplan
Kl. 09.30 Ankomst, kaffe, te morgenbrød - tag et navneskilt

Selve medlemsmødet begynder kl. 10.00.

Kl. 10.00 Velkomst v/ Skoleindkøbs formand Peter Sebastian Petersen

Medlemsmøde jf. vedtægterne:
1.    Valg af dirigent
2.    Bestyrelsens beretning om Skoleindkøb i det forløbne år
3.    Orientering om det godkendte årsregnskab 2024
4.    Orientering om budget for 2025
5.    Eventuelle forslag
6.    Eventuelt

Kort orientering om Skoleindkøbs aftaler, særligt de nyeste.

Kort pause

Kl. 11.00 Tema: Fødevarer - Frugt & grønt v/ markedskoordinator Kim Solberg + salgschef Martin Glintborg

Kl. 12.00 Frokost og rundvisning

Kl. 13.00 Opsamling, spørgsmål og afslutning - kaffe og kage

Kl. 14.00 (senest) Farvel og tak for i dag

På medlemsmødet møder du Skoleindkøbs bestyrelse og ansatte samt deltagere fra andre skoler med forskellige arbejdsfunktioner, så en del af formålet med at møde frem vil også være erfaringsudveksling.

Økonomi
Der er ikke noget gebyr for deltagelse i medlemsmødet.
Skoleindkøb dækker ikke transportudgifter.

Forslag
Forslag, der ønskes behandlet på medlemsmødet, skal sendes til tc@skoleindkob.dk senest 14 dage før mødet, dvs. torsdag den 10. april.
Evt. indkomne forslag sendes til alle medlemmer senest 8 dage før medlemsmødet.

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >

Deltagerliste

Navn Titel Skolens navn
Esben Jensen Bestyrelsesmedlem Skoleindkøb
Kasper Holm Ernst Konsulent BC Catering Odense
Kenneth Retslov Forstander Idrætshøjskolen Bosei
Kim Skjoldborg Konsulent Skoleindkøb
Kim Solberg Markedskoordinator Cater Grønt
Louise Kromann Køkkenleder Svendborg Efterskole
Marianne Kristensen Køkkenleder Vesterdal Efterskole
Martin Glintborg Salgschef Dansk Cater
Martin Jeppesen Køkkenleder Nordfyns Efterskole
Mette Ibsen Bestyrelsesmedlem Skoleindkøb
Steffen Nikolajsen Forretningsfører Rødding Højskole
Thomas Christensen Sekretariatsleder Skoleindkøb
Tina Zimmer Køkkenleder Glamsdalens Idrætsefterskole

Deltagerlisten indeholder kun navne på de deltagere, der har givet samtykke til at blive vist på denne side. Der kan derfor være flere deltagere tilmeldt, end der fremgår af listen.

Samlet antal tilmeldte: 15

Kontaktinformation til arrangør

Skoleindkøb
Tlf: +45 2077 5240
mail@skoleindkob.dk

Kontaktinformation til arrangør

Skoleindkøb
Tlf: +45 2077 5240
mail@skoleindkob.dk