Webinar: Intro til foreningens nye medlemssystem for ansatte i højskolernes administration.

Skal du indtaste din skoles ansatte i FFD's nye medlemssystem?
Så deltag på dette webinar, som klæder dig på til opgaven.

FFD’s nye medlemssystem samler alt medlemsarbejde i én løsning. Systemet gør det muligt for hver højskole at registrere og vedligeholde oplysninger om ansatte, bestyrelsesmedlemmer og andre medlemsgrupper. Formålet er at skabe en mere effektiv og sikker administration, så foreningens tilbud når ud til alle skoler og deres medarbejdere.

På webinaret gennemgår vi:

  • De forskellige medlemstyper, som systemet og sekretariatet arbejder med
  • Hvordan du logger ind og ser din skoles medlemmer
  • Hvordan du indtaster og redigerer ansatte og bestyrelsesmedlemmer
  • Hvordan I tilmelder jer arrangementer og benytter systemets forskellige funktioner
  • Hvordan I indhenter samtykke fra jeres ansatte og bestyrelsesmedlemmer

Vi anbefaler, at en til to personer pr. skole deltager – typisk en sekretær, forretningsfører, viceforstander eller forstander.

Webinaret foregår via Zoom og er gratis. Du modtager linket til webinaret, når du har tilmeldt dig. 

Baggrund for det nye medlemssystem
Det nye medlemssystem er resultatet af en beslutning truffet på FFD’s generalforsamling i 2024, hvor foreningens medlemmer vedtog at etablere en samlet digital løsning for medlemsadministrationen. Målet er at lette det administrative arbejde på skolerne, sikre bedre datakvalitet og give alle medlemmer en nem adgang til deres oplysninger, arrangementer og medlemsfordele. Systemet tages i brug i løbet af 2025.

Spørgsmål sendes til medlem@ffd.dk 

Information om arrangementet

Dato og tid Torsdag d. 8. januar 2026 kl. 10:00 til 11:00

Tilmeldingsfrist Torsdag d. 8. januar 2026 kl. 09:00

Sted Zoom (link bliver sendt til de tilmeldte)

Arrangør

Højskolerne
Tlf. +45 3336 4040
kontor@ffd.dk

Hop til start tilmelding